Totemy reklamowe nowoczesną promocją wśród firm, biurowców i miast!
Totemy reklamowe to najprostszy i jeden z najbardziej skutecznych sposobów na zareklamowanie swojej firmy i zaprezentowanie swojego przedsiębiorstwa w prosty i elegancki sposób. Jednak mimo swojego długiego stażu w branży reklamowej, współczesne totemy są już inaczej projektowane i tworzone niż np. te sprzed 20 lat.
Totemy reklamowe są dostępne na rynku już od wielu lat i póki, co nie ma powodów, aby ich dobry czas minął. Zmienia się ich forma, kształt i technologia, co powoduje, że stają się one coraz bardziej nowoczesne i ekologiczne, jednak zamysł wciąż pozostaje taki sam.
Totemy reklamowe dla firm i biurowców
Na ogólny wizerunek firmy składa się wiele elementów. Niektóre z nich to działania wewnętrzne, jednak to, co decyduje o wyborze klienta to wszystko to, co widać na zewnątrz. Między innymi są to totemy reklamowe. Powinny być one wykonane z należytą starannością, a design i przestrzeń wokół miejsca docelowego konstrukcji powinny ze sobą współgrać i uzupełniać. Dobrze jest również na totemie reklamowym oddać zamysł marki lub firmy. W końcu to właśnie ta konstrukcja jest wizytówką i jednocześnie drogowskazem dla obecnych i potencjalnych klientów.
Aby totem reklamowy spełniał najważniejsze kryteria – należy konsultować wszystkie rozwiązania z producentem, grafikami oraz inżynierami, którzy przekładają swoje doświadczenie na realne działania. Graficy wrażliwi na estetykę i piękno z pewnością dopasują projekt pod oczekiwania klienta, ale również zadbają o to, aby dopasować projekt do architektury zewnętrznej i otaczającego krajobrazu.
Absolutnym hitem są totemy reklamowe dla najemców, gdzie na jednej konstrukcji mogą pojawić się nazwy wszystkich marek z danego biurowca. Jest to dobre rozwiązanie, które porządkuje przestrzeń wokół, ale jednocześnie pozwala pokazać się wszystkim na profesjonalnym i estetycznym nośniku reklamowym, który jest widoczny.
Totemy reklamowe dla miast
Totemy reklamowe nie są tylko dedykowane firmom, biurowcom i obiektom użyteczności publicznej. Miasta równie chętnie korzystają z tego typu nośników reklamowych. Miasta wykorzystują je w formie witaczy. Pomysł, dobrana grafika i estetyczny design witają przejezdnych i mieszkańców, ale też w miły sposób przekazują podstawowe informacje o mieście, a miasto dzięki temu pomaga zapamiętać się na dłużej.
Totemy reklamowe nie muszą być tylko przestrzenną bryłą. Totem reklamowy może zachęcać do aktywności fizycznej, na przykład dzięki zamontowaniu licznika. W ten sposób można zliczać osoby, które spacerują, czy jeżdżą rowerem. Kolejnym rozwiązaniem jest również totem reklamowy, informujący o stężeniu smogu w powietrzu. Pozwala to na edukowanie mieszkańców, o tym, że jest to niezwykle ważne i ta sprawa dotyczy każdego z nas. Z drugiej strony, jeśli miasto może pochwalić się czystym powietrzem, to również jest to dobry sposób, aby zaprezentować się z dobrej strony wśród mieszkańców i przejezdnych.
Rozwiązań jest naprawdę wiele i nie należy ograniczać się tylko to jednego pomysłu. Totemy reklamowe dają wiele różnorodnych rozwiązań zarówno dla miasta, jak i dla firm. Ten nośnik reklamowy nieustannie daje coraz więcej możliwości, dlatego warto w porozumieniu z producentem przemyśleć, czy istnieje rozwiązanie szczególnie dopasowane do Twojej branży.