Dlaczego warto mieć roll up?
Każdy wie, że „reklama jest dźwignią handlu”. Bez reklamy nie da się wypromować produktów i usług na szerszą skalę. Każda firma, instytucja i organizacja pozarządowa powinna mieć wyróżniające się materiały reklamowe. O reklamę mogą postarać się też osoby indywidualne, które prowadzą nierejestrowaną działalność gospodarczą lub działają w grupach, takich jak zespoły muzyczne. W artykule wyjaśniamy, dlaczego warto mieć roll up reklamowy i w jakich okolicznościach można go wykorzystywać.
Rollup reklamowy nie jest niczym nowym. Każdy wie, jak wyglądają rollupy reklamowe. Posiadanie roll upa w wersji standard rollup lub roll up exclusive to jedna z najtańszych, a zarazem najtrwalszych i najwygodniejszych w transporcie form reklamy, jaka istnieje na rynku. Zarówno rollup standard, jak i rollupy dwustronne mają w zestawie torbę transportową, dzięki czemu z łatwością można zabrać produkt na przykład na targi czy imprezy organizowane na zewnątrz. Roll up standard można zamówić na stronie https://www.drukomat.pl/roll-up-standard.
Spis treści
Roll upy dla wszystkich
Przede wszystkim trzeba zainwestować w projekt graficzny, który będzie rzucał się w oczy. Rolą roll upa jest przyciąganie uwagi potencjalnych klientów. Na projekcie umieszczane jest logo firmy, co sprawia, że konsumenci łatwiej kojarzą daną markę. Najkorzystniej jest postawić na wysoką jakość konstrukcji, która jest odporna na warunki atmosferyczne. W razie potrzeby można podesłać też dodatkowy projekt, który przyda się w celu wymiany grafiki na inną. Jeśli roll up jest wystawiany na targach, to klient szybciej znajdzie stoisko firmy. Na konferencjach może być dodatkową formą reklamy firmy lub instytucji.
Roll up reklamowy dla każdej firmy
Każda firma może sobie pozwolić na roll up. Zamówienia na takie materiały reklamowe nie są wysokobudżetowe. Cena może zależeć od tego, czy jest to roll up w wersji standardowej, czy w wersji premium. Produkt, który ma wysoką jakość, może służyć firmie przez bardzo długi czas. Jest to rozwiązanie zdecydowanie trwalsze niż ulotki (takowe są nadal ważnym nośnikiem reklamy). Dodatkowo można zamówić banery, które będą prezentować grafikę firmową. Rollup reklamowy nie jest produktem jednorazowym, dzięki czemu może być polecany firmom, dla których szczególnie ważne są wartości ekologiczne. Może być to produkt wielokrotnego użytku — w grę wchodzi jedynie ewentualna wymiana grafiki. Najczęściej stawia się roll upy wewnątrz budynku. Mogą być też wystawiane na zewnątrz, ale nie są rekomendowane do użytkowania w czasie wietrznej pogody.
Czy zamawianie roll upów jest skomplikowane?
Zamówienie roll upa jest dość proste. Wystarczy zapoznać się z ofertą, wybrać właściwy dla siebie produkt, określić jego wymiar i ilość. Na stronie firmy sprzedającej tego typu rozwiązania są podane informacje na temat przesyłania plików. Trzeba się zapoznać z tym dokumentem, by właściwie opracować projekt. Oczywiście sam projekt można zlecić profesjonalistom, którzy będą bazować na wymogach podanych w instrukcji. Można też dokonać wyceny roll upów online (w cenach netto). Co ważne, nie trzeba długo czekać na wysyłkę. Jeśli klient potrzebuje produktu na cito, może zlecić usługę ekspresową. Trzeba jednak zwrócić uwagę, do której godziny można składać zamówienie, by roll up został wyprodukowany w trybie przyspieszonym. Ten w miarę tani nośnik reklamy mogą zamawiać klienci z kraju i spoza Polski.