3 powody, dla których potrzebujesz profesjonalne packshoty
Packshoty to niezbędne w każdym sklepie internetowym zdjęcia produktowe. Niezależnie od tego czy sprzedajemy odzież, bieliznę, buty, czy biżuterię będziemy potrzebowali profesjonalnych packshotów.
Spis treści
Packshoty definicja
Packshot to zdjęcie przedstawiające produkt, który chcemy zaprezentować swoim klientom oraz partnerom biznesowym. Zwykle jest on używany wszędzie tam gdzie przedstawiamy ofertę naszych produktów. Takie zdjęcia produktowe znajdziemy zatem w katalogach, na bilbordach czy wreszcie najczęściej w sklepach i na aukcjach w internecie.
Packshoty zwykle wykonuje się na białym, jednolitym tle. Produkt przedstawiony na takim zdjęciu produktowym jest wyraźny, dobrze oświetlony i ostry. Czasami w celu urozmaicenia fotografii produktu stosuje się jego odbicie lub lekki cień.
Wizerunek Twojego sklepu w sieci
Wykonanie dobrego packshotu nie jest proste ani szybkie. Fotograf pracujący nad zdjęciami produktów musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne w wykonaniu profesjonalnych ujęć. Odpowiednio wykonane packshoty zbudują zaufanie oraz pokażą profesjonalizm naszej oferty. Zostaną dostrzeżone przez klientów co przełoży się na zwiększenie zainteresowania naszą ofertą.
Dobry packshot pracuje latami
Wykonując packshoty u profesjonalnego fotografa produktowego będą one pracowały na Twój biznes przez wiele lat. Raz wykonane zdjęcia produktów wykorzystasz zarówno w sklepie internetowym jak i w katalogu czy na banerze promocyjnym.
Zamawiając profesjonalne packshoty zyskujesz między innymi
- Większe zaufanie klientów oraz współpracowników.
- Pokazujesz się jako profesjonalista – wysokiej jakości fotografia produktowa jest dobrze odbierana przez potencjalnych klientów. Oferta sklepu wygląda schludnie, powtarzalnie i jest czytelna. To wpływa na wynik konwersji.
- Unikniesz nieporozumień związanych z inaczej wyglądającym produkcie na ekranie. Szczególnie w branży modowej niewłaściwie oddany kolor czy materiał na packshocie to powód wielu zwrotów towaru.
Zwiększ zyski – zainwestuj w packshoty
Powyższe kilka przykładów powinno przekonać Cię, że packshoty to nie tylko obowiązkowy element e-commerce ale również inwestycja. Jej zwrot zależy od jakości wykonanych zdjęć produktowych. Warto również wspomnieć, że gdy packshoty w Twoim sklepie będą pokazywały produkty w atrakcyjny sposób, możliwe że będziesz mógł zwiększyć ceny oferowanych produktów.
W obecnych czasach coraz więcej osób przedkłada jakość nad cenę. Próby nadmiernego oszczędzania czy wręcz zupełny brak inwestycji w branży tak dynamicznej jak sprzedaż internetowa może jedynie powodować hamowanie naszego biznesu.