Technologiczne rozwiązania, które ułatwiają codzienną komunikację
Rozwój technologii sprawia, że dostępne stały się rozmaite rozwiązania, które ułatwiają codzienne życie i je umilają. Świetnym przykładem są voiceboty, które usprawniają komunikację, pozwalają na zautomatyzowanie wielu procesów. Znalazły one szerokie zastosowanie w wielu branżach, używa ich się nawet na co dzień. Niezwykle pomocne stało się wyszukiwanie głosowe, do dyspozycji są także wirtualni asystenci. Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna w firmach, domowych zaciszach. Wiele osób nawet nie zauważa, jak bardzo technologie pomagają im w codziennym życiu.
Spis treści
Jakie są technologie usprawniające komunikację?
Coraz więcej pieniędzy inwestowanych jest w rozwój sztucznej inteligencji, które zaczynają stawać o czymś powszechnym. Usprawniają komunikację z klientami, doskonałym przykładem będą voiceboty i chatboty. Są one wykorzystywane w rekrutacji i HR oraz marketingu. Voiceboty stosuje się powszechnie w sprzedaży, zapewniają lepsze doświadczenia klientom. Nie trzeba czekać na połączenie się z konsultantem, wystarczy zadać pytanie botowi, a on szybko udzieli wyczerpującej i jasnej odpowiedzi na podstawie bazy danych. Chatboty bardzo pomagają w obsłudze klienta, usprawniają komunikację, utrzymują wysoką jakość rozmowy. Odpowiadają na często zadawane pytania, a w przypadku bardziej skomplikowanego problemu przekierowują automatycznie do konsultanta. Zautomatyzowane narzędzie jest dostępne przez 24 godziny na dobę. Z nowoczesnych rozwiązań można wymienić również szkolenia online i e-learning. Nauka zdalna zapewnia ogromne możliwości, pozwala zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy na dojazdy. Jest mnóstwo platform, które ułatwiają komunikację z dowolnego miejsca. Można z łatwością udostępniać rozmaite materiały na odległość, zarządzać wspólnymi projektami, organizować pracę.
Godne uwagi rozwiązania technologiczne
Obecnie komunikacja z placówkami medycznymi zostało mocno ułatwiona. Stosuje się rozmaite systemy, które pozwalają na otrzymanie kodu do elektronicznej recepty. Można nawet odbywać wizytę lekarską zdalnie, czyli przykładowo przez Skypa. Są także stworzone systemy, które kontrolują warunki przechowywania leków, dzięki czemu nie trzeba tego pilnować osobiście. Firmy cateringowe i lokale gastronomiczne również wspierają się rozmaitymi technologiami. Służą one przykładowo do kontrolowania przechowywania produktów spożywczych. Sprawniejsza komunikacja jest możliwa również z urzędami dzięki podpisowi elektronicznemu. Ułatwia on obieg dokumentów, wiele rzeczy można załatwić online. Nie trzeba osobiście odwiedzać placówek administracji państwowej. Sprawną komunikację zapewniają również media społecznościowe, ogromną popularnością cieszę się messenger. Dużym udogodnieniem stała się bankowość mobilna. Można płacić blikiem zamiast kartą kredytową. Autoryzacja płatności przebiega także przy użyciu odcisku palca. Oczywiście jeśli technologie mają być pomocne, co trzeba wiedzieć, jak z nich prawidłowo korzystać. Kwestia bezpieczeństwa zawsze powinna być priorytetem.